Letters in Chinese

李察通訊 Letters in Chinese
https://leecha.blogspot.hk/

6/24/2010




何謂「呃得就呃」?

何謂「呃得就呃」?
……………………………………………*李察
(問到底 No.7800   2010 0624      Thursday)
  
  
  這四字真言,是香港人的慘痛經驗。意思是說,
「有機會欺騙作假的時候,必定欺騙作假。」而重點
不是騙。騙是肯定的。重點是這事情必然發生。「得」
字和「就」字加起來,意思就是:不放過任何機會,
一有空子,必定下手。「得就」的意義是百份之百、
必定、絕對。
 
  例句如下:「搶得就搶」、「食得就食」(不是吃食
物,而是吃人。當遇到獵物的時候,是食得就食。)
「吞得落就吞」、「踩得就踩」。
 
  以上是負面的。正面的也有:「幫得就幫」,「做
得就做」,等等。
 
  而這「x」得就「x」的公式,還有很多其他用法,
有待發掘。
 
(Leechardasks.blogspot.com)
<全文完>

李察顧問服務
查詢電話 2559-4690

★(寶貴意見,大家分享。請寫到以下電郵地址:
Academy2008@hotmail.com

★(或請直接鍵入以下的 "comments" 連結點:
(or, click the "comments" link below。)

(本文貼出日期: 2010.6.24  香港時間:6:00pm)
(明天問題:)
<br><br><br>
 

 


除了電子郵箱,更有許多有用的功能。快來使用免費的 Windows Live Hotmail。 馬上註冊

1 則留言:

匿名 說...

親愛的李察先生,

真是來生不做中國人,我在香港生活25年,有幾可見到有真心?真是心碎!

我記得上初中,d同學已經分黨派,你唔同我玩,我唔同你玩,你唱我我唱你,你烚我我烚你,到而家出來反工,間間公司都人事複雜到無話可說,買卷厠紙都你推我我推你推左成個星期,有心既見到都嘔血,我唯有咩都唔理,一味做好本份,準時收工。

但你知道香港人工作時間幾長?對住公司同事既時間係幾咁長,仲多個對住屋企人,好朋友,一星期都傾唔到幾句,但就日日對住d複雜既人事關係,唔單止大家無感情,仲互相猜疑,真心話都唔敢講多句,你話幾痛苦><..........

我最近一個月入左間新公司,有兩個同事左公司左右5-10年,咁岩又最近入左醫院,竟然冇一個同佢地日日食飯吹水喜喜哈哈既同事去探佢地。識左10年,可以咁! 你e d咩友情?

我記得已前做老人院80幾十幾個老人家,仔女都已經少探,朋友更少,已前係同事既,一個都冇,我做左一年,果度有個同事做左30年,退休後起街見到都係做左廿幾年既同事,扮睇唔到> <,我都試過起街睇到同事,我打招乎,佢即刻令咩面扮睇我唔到......我覺得生活起香港,人同人之間好疏離,一d感情都冇,不斷互相折磨,找好處,咁樣既生活我覺得好痛苦....我好想佢地明白,人與人之間有感情,信任,咸魚白菜都會好好味...我好心碎

Peggy