Letters in Chinese

李察通訊 Letters in Chinese
https://leecha.blogspot.hk/

6/27/2012

來信: 共濟會的問題

李察先生,

我想你是有一顆,愛中華民族的心的人。以下有一些資料,希望你看看。
看後你應該會更擔心中華民族的前路。(但或者你不會相信那些資料。)

http://www.obadiah2004.com/Dairy_Frame.htm
我「看」共 濟 會 (一)          2012 年 6 月 25(週一)(請看這日期的那一篇)


...........................................

2012年6月26日 上午2:06
李察 回應...

是的,共濟會的問題,應該密切注視。網上也有很多其他資料。

1 則留言:

nightingale 說...

寫篇共濟會這篇文章,作者有點似Morpheus,Matrix個隊長。絕對係好人,就係配角。
佢講解機械人統治世界時,佢地邦人又發生精英及平等的問題。

以下內容共作者本人無關
按照文章觀點,共濟會好壞,所以要挺共為左幹低佢。
唔俾香港人選擇留英定自主,一定要回歸中國,包括土地、思想、人心、文化回歸等。香港係被回歸,對雙方人民無好處。
但大陸唔係萬能,佢地一直都無攪教育,佢地點對父母親,當成提款機。點解大陸唔留一片淨土俾中國文化係香港茁壯成長?用盡各種方法來虛張聲勢?打壓香港?因為香港比大陸還要中國,佢地都無中國文化點俾我地。點解後生仔唔做中國人,係因為中國人無父親。今日叫孫文做父,明日改叫先行者。齋挺共,凡事遷就大陸,完全唔為難佢地,難道就係中國文化?難道咁就係促進交流嗎?香港經常嘈,卻給人希望,就係以上理由。

總結以上,大陸無根基,比香港先被操縱係理所當然,維護香港等同支持中國文化,點樣令大陸踏上正軌,應該由維護香港做起。