Letters in Chinese

李察通訊 Letters in Chinese
https://leecha.blogspot.hk/

10/23/2014

佔中有乜好處?

..
v


或者依家嚟講佔中既好處,係為時尚早。因為事件尚未充份開展,好處雖然多到講唔哂,好似一隻未成型既怪獸,如果佢半途夭咗,你就永遠唔會知道,隻怪獸怪成點樣,又怪在何處,或者來自何處。

我地呢代見過六四既人,本來係叫做和平仔,因為未見過两次大戰,見識好少。但想唔到,呢代人又會見過六四同佔中,見識大增。

如果想知佔中有乜好處,不如查吓,六四有乜好處。

六四既好處係,你會在幾年之後見到,六四班學生,所提出既民主之路,完全不通。

佢地流亡美國,軀體肥肥白白,思想同樣空白。佢地交哂白卷,淨識照抄美式民主,思想境界之低,使人完全失望。

唔通咁都算係好處?

如果當年六四有相反结果,俾班假民主上場,鄧小平失勢,中國可能慘過蘇聯分裂,窮過印度,衰過埃及或者利比利亞。

六四既好處係,提供左一個重新摸索既機會俾中國,帶來新既繁榮。雖然中國基礎仍然薄弱,但畢竟係一個可能起飛既平台。

佔中係咪想拆左個平台呢?

或者班學生仔冇咁想過,又或者冇咁卑鄙。但係佢地覺得民主神聖,神聖到有D傻仔寧願犧牲。

而佔中既好處係,你會肯定知道,先前既教育己經徹底失敗,否則吾會有今日班傻仔,亦冇咁既局面。

到底教育失敗在何處?真係要徹查。唔係走過場係咁意,要真心研究,到底中國人既崇洋思想,來自那裡。

自從美國人大捧胡適以來,崇洋思想未停過。胡適並無學術貢献,但佢提出全盤西化,全世界三十五間大學,包括香港大學,送左三十五個榮譽學位俾佢。你話呢D學位係唔係有人想推中國走美國之路呢?

但亦好難怪。因為中國人自己,仍在摸索。

中國人既路係好難行既。唔難就唔係路。

而中國人除左經濟建設之外,尚需要更艱苦既思想建設。

而思想建設唔能夠檢現成貪方便。抬個孔老二出來好容易,在全國大學擺放孔子像,只係舉手之勞。但要真心尋覓中國之路,使青年人有智慧愛心與誠實,是另一回事。

佔中有乜好處?

放長雙眼,呢一代人都會有幸睇到。


沒有留言: