Letters in Chinese

李察通訊 Letters in Chinese
https://leecha.blogspot.hk/

10/22/2014

民主是否神聖?

今日既大學生,唔知有冇讀過近代史。佢地一味以為民主神聖。

英國在十三世纪己有民主基礎,識得用大憲章限制帝王權力。發展到十九世纪,政制己十分成熟。國家在政客手上,操縱自如。结果,就發生了鴉片戰爭。民主政制,在一群貪得無厭的绅士手上,只係戰爭工具。

而英國人亦從未反省。统治香港,更從未使用民主方法。

數日前偶然聽到商台十八樓C座節目。盛讚舊日的「皇家」警察。令人懷疑,到底堂堂一個電台,有無偏頗。

八國聯軍,亦代表西方民主勢力。八個現代化大國,企圖利用科技優勢,瓜分中國。點解民主國家,又可以咁卑鄙?

而呢個係一個問題。有專欄作家謂反民主人士腦殘。但民主既實質,要有健全腦袋才能看見。咁重大既歷史事實都看之不見,真係好可憐。

本來,民主是外在架構,但呢D道理,無法打進傳媒勢力,大多數人全無印象。想唔到既係,佢地連鴉片戰爭都有意忘記了。

沒有留言: