Letters in Chinese

李察通訊 Letters in Chinese
https://leecha.blogspot.hk/

10/20/2014

乜嘢叫做不偏不倚?

8757-20141020

..
v
  不偏不倚,無過無不及,本來係好啱聽嘅。

  因為,呢两句嘢講咗幾百年。聽慣咗,好似好順耳。

  但請勿誤會,以為又係孔子講嘅,其實唔係。而且孔子不等於儒家。儒家係漢代统治者精心設計嘅统治哲學,維持到唐宋元明清。雖然佢地標榜孔子,但係孔子思想係始终有D唔同嘅。

  不偏不倚,两邊都唔幫?但問題係,到底呢两邊係邊兩邊?係佔中同反佔中,定係民主同反民主?定係中國同美國?

  呢種就係所謂中庸之道喎:毋須理目標,中中地,平平庸庸就可以過一世。

  其實根本問題係中國要往何處去,係要行美式民主之路,定係中國之路?不過中國之路好難講得清楚,因為中國係摸索階段,重係摸緊石頭過河。

  但係,如果認為民主神聖,就係唔駛諗嘞,一於依照美國模式就OK 哂。

  乜嘢叫做「唔駛諗」呢?

  監硬上馬,迫人認同,霸哂條路,當做佔領區,割據稱雄,夠哂威風。可以不偏不倚,平起平坐,平分江山。佢地可以在佔領區裡面選特首啦。

  不偏不倚,立法局亦要切開两份,一半白色,一半黑色。從今以後,禁止彩色。

  呢種就係來自漢朝嘅儒家精神。

  如果孔子知道自己死咗俾人咁搞作,佢會後悔。




8757-乜嘢叫做不偏不倚?20141020
.








沒有留言: